tirsdag 28. april 2009

Travle tider :-)

Jepp, da er sesongen virkelig i gang :-)

Helga ble tilbragt hos Selbu TBK sammen 6 inspirerende ekvipasjer på AG-kurs. Jeg tror ikke noen av dem ble skremt ;-) og kanskje dukker noen av disse opp på en AG-bane en gang i framtiden.

Benyttet selvfølgelig anledningen til å trene Amy på ny plass og det gikk veldig bra. Hindesuget er der og det ble til og med et par svinger hvor jeg krysset foran henne :-) Borghild var så snill å ta noen bilder, så snart har jeg forhåpentligvis de første agilitybildene av Amy :-)

I Nidaros kommer Petter Nordlien neste helg for å kurse oss. Jeg har veldig lyst til å bli med på kurset, men tipper jeg ikke når opp i år da konkurrerende ekvipasjer blir prioritert - og vi er vel ikke helt der enda ;-)

Men da er det godt å vite at flere kurs er under planlegging – i august kommer Jan Egil og Jenni til Trondheim!!! Jan Egil er, bla. kjent som sølv vinneren fra VM !!! og både han og Jenni er dyktige og inspirerende kursholdere :-)

Det jobbes med flere dyktige kursholdere også – det blir en spennende sesong :-).

Eget domene har jeg ordnet meg også, så fra 1. mai er adressen til hjemmesiden http://www.agilityhund.com/

1 kommentar:

Trine sa...

Heisann!
Så bra at det blir flere kurs utover. Det kan vi glede oss til! =) Det skal bli fint med bilder av Amy på banen også.

Trine