onsdag 3. desember 2008

På lørdagen ble det tur med hundene fra Nedre Leirfoss opp til bunkersene ved Leira Gods. Måtte ta noen bilder for å terge Rune med, han synes gamle murrester er veldig spennende og her har han i alle fall 3 bunkere å utforske ;-) Turen er strengt tatt ikke er lang nok for sprekingene i turgruppa, men hvis vi legger til Øvre Leirfoss på runden så kanskje jeg får lokket dem med meg en gang.

Pleier å være veldig lite folk der, så hundene fikk nyte friheten :-)







Jeg har skiftet matte på felttreneren. Den gamle var litt for glatt så Amy fant ut at det var like lurt å skli nedover - og det er jo slettes ikke det jeg vil hun skal lære seg... I tillegg har jeg kjøpt bilmatter som jeg legger på bunnen slik at hun ikke sklir på gulvet når hun "lander".

I dag var vi på fellestrening på Biltilsynet. Trente bare med Amy og la vekten på oppmerksomhet mot meg. Kan ikke si noe annet enn at "monsteret" oppførte seg eksemplarisk i dag.

2 kommentarer:

Rune M. Andersen sa...

Vært på tur i nabolaget mitt?
Nordslettvegen er like bak haugen, vet du :)

Har vært og kikket på bunkersene en gang for et par år siden, men det begynner vel på tide å besøke dem igjen.

Anonym sa...

Nei, det pleier ikke være mange som går med hundene til bukersene. Vi pleier å gå der ganske ofte å slippe hundene der siden det er like ved der jeg bor.Er mange turer som går ant å gå ved der. Både ved øvre enten til sjetnemarka en runde eller forbi leira fengsel og ei rundløype eller å gå ned forbi bunkersene og til nedre. Mye snø der om vinteren da.