fredag 22. mai 2009

I dag har vi hatt en deilig, lat dag der vi likevel har fått gjort litt av hvert. Sommerdekkene har endelig kommet på bilen, de fleste jeg har snakket med mener det ikke er noen umiddelbar fare for vinterføre nå, så jeg tok sjansen ;-)

Tirsdagen var vi på trening i mellomgruppa, deilig å bare være deltaker på trening også :-) Plukket oss ut noen hinder som sto akkurat passe for oss og baklengskjedet, slik at det til slutt ble hopp, venstre sving, hopp, hopp, tunnel, hopp, hopp, pølse. Ingrid og jeg ble enige om at inntil videre fungerer svingen best uten kryssing av noe slag. Skal heller plukke ut noen svinger senere, som jeg trener separat. Vi får se om det blir noe overskudd til å trene etter stevne og kurs i helga, skulle gjerne gjort «noen slag» på slalomen også.

Noen på treninga hadde vel litt ekstra sommerfugler i magen med tanke på konkurranse på lørdagen, men jeg tror de klarer seg bra jeg. Det er mange som har lagt ned mange treningstimer, ikke minst nå i vår, og det vises :-) Så hvis nervene er under kontroll er det meste under kontroll :-)

Itzi er på landet i helga, på ferie til Guttorm, og koser seg nok stort med å være enebarn. Fint for Amy også å være enebarn og få min fulle oppmerksomhet (selv om hun sørger for å ha det meste av den uansett.. ;-)

Lykke til på stevnet i morgen!

Ingen kommentarer: