søndag 17. mai 2009

Litt oppdatering

Først av alt, selvfølgelig, Gratulerer med dagen! Puh, rakk det akkurat ;-)



Vi feiret på hytta, og i og med at bunad eller annen fin-stas ikke var med, ble dette det mest passende bildet.

Så, enda mer selvfølgelig, litt agility ;-)


Borghild har sendt meg noen fine bilder fra Selbu. Jeg bare elsker bilder som roper ut fart og fokus, slik som tunnelbildet over :-)

Og visst ble det Petter-kurs på meg :-) Tradisjonen tro, flyttet vi for helga både bane og oss selv til Støren der hadde vi ypperlige forhold i Idrettsparken. Også tradisjonen tro, ble det felles middag og litt agilitysnakk utover de sene nattetimene på Campingen om kvelden ;-)

Fikk bra tips på Amy og meg og gleder meg til å trene videre.


Treningsgruppene er i gang og Amy og jeg blir med i mellomgruppa på tirsdager. Det er vanskelig for meg å få til bra trening med Amy i nybegynnergruppa, der vi egentlig hører hjemme, når jeg er trener der.

Mandagene er opptatt med bronsemerkekurs i lydighet, morsomt, selv om det egentlig kommer litt i veien for agility, nå midt i sesongen ;-)

Vi har det da uansett ikke så travelt, blir ikke noen konkurranser på oss før tidligst august, men er jo ivrig på å trene da vettu. Mandager, ca 2 ganger i mnd., blir det treningskonkurranse på Stavsøra. Skulle gjerne vært der og heiet på nybegynnerne, men jeg kommer sterkere tilbake til høsten. Jeg ønsker hell og lykke, fart og fokus til de som delta på "premieren" i morgen :-D

1 kommentar:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.