torsdag 16. oktober 2008

Nybegynnertrening og Ny design på hjemmeside!!

Etter mer enn et par hint, har jeg endelig fått ny design på hjemmesiden :) Noe finpuss med farger og knapper er det enda, men det første utkastet er gjort.

Tusen takk til Bente Sand som har pushet litt på, gitt meg mange tips og ikke minst - laget ny, tøff banner til meg!!!

Nybegynnertreninga i dag gikk strålende. Erling var med og drilla gjengen på felt - dette er han god på. Dagens overraskelse var Maylen og Lilly som må ha bodd på banen de siste 2 ukene :) I og med at det ikke var trening sist torsdag har jeg ikke sett dem på 2 uker og det har virkelig skjedd ting: Lilly begynner å forstå og få fart i slalomen, hopp, hjul og fremadsending går som bare det. Jeg er imponert!

Nybegynnerne fikk skryt av Erling også - både på felt og hopp :-)

Ingen kommentarer: