lørdag 28. mars 2009

For en deilig dag!

I dag var dagen for årets første utendørs agilitytrening :-) Ingrid med Enya visste om en bar gressflekk på Øya, og jeg var ikke sen om å hive meg med. Jeg var spent på om Amy ville ha fokus på meg og agilityen med bla. biler rundt – men hun oppførte seg eksemplarisk. Jeg tror ikke en gang hun la merke til at det var noe som foregikk rundt oss, full fokus på treninga :-)
Trente på sving, hindesug og bli på start. Hindersuget kommer, men må trene enda mer på det. Det er jo noe av «grunnmuren min» i agility, og uten det er det vanskelig å trene mye annet. Fikk dog til et par bra svinger likevel.

Itzi fikk også være med og ta noen hopp på lav høyde, en liten forsmak på hennes nye agilityliv. Hun bryr seg nok ikke om høyden, og hvis hun i tillegg får løpe en tunnel så er dagen hennes gjort :-)

Gleder meg masse til den utendørs sesongen starter for fullt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nå er det virkelig snart vår ! ;) Det er noe med den første utetreningen :)
Så moro med Itzi, sikker på at hun ikke bryr seg så mye om høyden på hindrene :)
Voff fra Aua