søndag 8. mars 2009

Søndag 8. mars

På trening i dag satte vi en kombinasjon med hopp og tunnel. Plukket meg ut noen deler av den og det gikk forholdsvis bra. Må bygge opp hindersuget til Amy, hun løper fremdels lett utenfor hinder.. Selv om vi hadde god tid på treninga i dag gleder jeg meg til våren og en bane som står ute og er tilgjengelig utenfor treningstidene, er ikke så lenge igjen nå.

I går ble det dagstur på hytta for å sjekke om det var mye snø på taket. Det var ikke så mye som fryktet men vi tok likevel av litt med det samme vi var der. Hundene var begeistret for å få en dag i skogen, og når det nærmer seg påske blir det nok flere.

Jeg har ikke mange røde strømper i skuffen, men er veldig takknemlig for de kvinnene som har gått før meg og brøytet vei. Litt feiring har likevel hatt i dag, men først og fremst fordi Itzi har bursdag

Ingen kommentarer: